Chcesz zwiększyć efektywność swojego zespołu?

Zapytanie ofertowe wyślij na adres: biuro@skillacademy.pl

Z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie rozwiązania.

Prosimy o informację: (wstępny temat lub zakres szkolenia, szacowaną liczbę uczestników, planowany termin i miejsce szkolenia)

Szkolenia zamknięte

imh

Szkolenia organizowane dla konkretnej firmy (in-company) – w jej siedzibie, w naszych salach lub na wyjeździe. Program szkolenia tworzony jest dla osiągnięcia określonych celów biznesowych.

Szkolenie może być zbudowane na podstawie programu dostępnego na stronach SkillAcademy, ale w przypadku szkoleń zamkniętych oferujemy znacznie szerszy zakres tematyczny.

  • kompetencje biznesowe - rozwój osobisty
  • sprzedaż, obsługa Klienta, negocjacje
  • kompetencje kierownicze
  • szkolenia dla Asystentek/Sekretarek
  • szkolenia komputerowe
  • miękka windykacja należności
  • zamówienia publiczne
  • logistykę
  • HR
  • Prawo
  • Projekty

Szkolenie zamknięte dopasowujemy do aktualnych potrzeb firmy oraz poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy do Państwa potrzeb, uwzględniając specyfikę Państwa Firmy.

  • Badanie potrzeb szkoleniowych i dopasowanie programu szkolenia do Państwa indywidualnych potrzeb
  • Materiały szkoleniowe
  • Wybór najlepszego Trenera do realizacji powierzonego zadania
  • Indywidualne dopasowanie terminu i miejsca szkolenia

Szkolenia otwarte

photo7895

Dla wszystkich chętnych: organizujemy je cyklicznie.
Grupa to minimum 4 osoby, max. 16.

W naszej ofercie znajdziesz interesujące tematy szkoleń w kilku kategoriach.

Program szkolenia i ćwiczenia są określone z góry, ale na początku każdego szkolenia trener określa z uczestnikami najbardziej interesujące ich obszary.

Strefa warsztatów KIEROWNICZYCH

  1. Budowanie efektywnego zespołu
  2. Strategie zarządzania zespołem- warsztaty dla kadry kierowniczej
  3. Sztuka motywowania zespołu
  4. Leadership a budowanie współpracy w zespole

Strefa szkoleń HANDLOWYCH:

  1. Nowoczesne strategie sprzedaży
  2. Standardy profesjonalnej obsługi klienta
  3. Profesjonalne negocjacje handlowe
  4. Proaktywna sprzedaż przez telefon

Strefa treningów INTERPERSONALNYCH

  1. Zarządzanie stresem i emocjami
  2. Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista
  3. Profesjonalny trener wewnętrzny